Nabór na stanowisko - Główny Księgowy - przedłużony do 28 lutego

DYREKTOR BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ I CENTRUM ANIMACJI KULTURY

W DUSZNIKACH

OGŁASZA NABÓR

NA STANOWISKO PRACY

GŁÓWNY KSIĘGOWY

W BIBLIOTECE PUBLICZNEJ I CENTRUM ANIMACJI KULTURY, UL. JANA PAWŁA II 8,

64-550  DUSZNIKI

  

 1.     Wymagania formalne/ niezbędne:

Osoba ubiegająca się

1) posiada obywatelstwo polskie;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;

5) spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną o specjalności finanse i rachunkowość i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

( art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.)

6) zna przepisy prawne: ustawy o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zamówieniach publicznych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego oraz inne przepisy prawne dotyczące funkcjonowania samorządowej instytucji kultury;

7) biegła obsługa komputera i znajomość programów komputerowych: programu do ewidencji analitycznej majątku trwałego – Majątek Web Standard, programu Finansowo – Księgowego Radix FKB+, obsługi bankowości elektronicznej, edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych i in.

 

 2.    Wymagania dodatkowe:

1) doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w sektorze finansów publicznych oraz znajomość specyfiki pracy w instytucjach kultury;

2) umiejętność interpretowania przepisów;

3) samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista;

4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku;

5) umiejętność pracy w zespole.

 

 3.    Zakres obowiązków:

Głównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, zwanym dalej „głównym księgowym”, jest pracownik, któremu dyrektor jednostki powierza obowiązki i odpowiedzialność w zakresie:

1) prowadzenia rachunkowości jednostki;

2) wykonania dyspozycji środkami pieniężnymi;

3) dokonania wstępnej kontroli:

-zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

-kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych finansowych

( art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.)

 

Do kompetencji i zadań Głównego Księgowego należy:

1) opracowywanie wspólnie z dyrektorem projektów planu finansowego BPiCAK i nadzór nad jego realizacją,

2) prowadzenie gospodarki finansowej jednostki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

3) obsługa finansowo – księgowa BPiCAK,

4) opracowywanie sprawozdań i analiz działalności finansowej BPiCAK,

5) opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących gospodarki finansowej,

6) czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji finansowej,

7) prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej i przygotowanie w tym celu dokumentów finansowych oraz organizowanie ich w obiegu,

8) prowadzenie ksiąg i rozliczeń inwentaryzacyjnych,

9) dbanie pod względem finansowym o prawidłowość umów zawieranych przez Dyrektora działającego w imieniu BPiCAK,

10) realizacja elektronicznych przelewów do rachunków, faktur i innych dokumentów.

 4.    Rodzaj zatrudnienia:

    • wymiar czasu pracy 3/4 etatu (120 godzin),
    • umowa o pracę,
    • praca w Biurze BPiCAK,

 5.    Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (własnoręcznie podpisany);
  2. curriculum vitae (własnoręcznie podpisany);
  3. potwierdzenie przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;
  4. potwierdzenie wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych i referencji;
  1. oryginał kwestionariusza osobowego (udostępniony na stronie internetowej BPiCAK) – Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze;
  2. Oświadczenie kandydata – Załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze;
  3. Informacje dotyczące przetwarzania danych dla kandydatów do pracy – Załącznik  nr 3 do ogłoszenia o naborze.


Dokumenty aplikacyjne tj. list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą oraz własnoręcznym podpisem :

„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Bibliotekę Publiczną i Centrum Animacji Kultury w Dusznikach z siedzibą: ul. Jana Pawła II 8, 64-550 Duszniki, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.”

5.    Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Dokumenty należy składać w terminie od 17.01.2022 r. do 28.02.2022r.
  2. Wymagane dokumenty należy składać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z adnotacją „Nabór na stanowisko GŁÓWNY KSIĘGOWY ” do Biura Dyrektora Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Dusznikach (budynek biblioteki), ul. Jana Pawła II 8 w poniedziałki, wtorki i czwartki w godzinach 8:00 – 16:00, w środy w godzinach 9:00 – 18.00, piątki w godzinach 8:00 – 15.00 lub przesłać pocztą na adres: Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury w Dusznikach, ul. Jana Pawła II 8, 64-550 Duszniki.
  3. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych od kandydatów na stanowisko pracy mija 28.02.2022r., decyduje data wpływu do Biura BPiCAK.
  4. Dokumenty, które wpłyną do BPiCAK w Dusznikach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stornie internetowej BPiCAK oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
 
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej będziemy informować kandydatów telefonicznie.

 

 

 

 

 

Do pobrania

Zobacz również: